Ř11, D20: Sheldona a Amy čekají rozlučky se svobodou. Zatímco Sheldon s klukama navštíví dům brilantního fyzika žijícího uprostřed pustiny, Amy není s plány spokojená a přiměje Penny a Bernadette improvizovat...