The Right Thing
S4, E19: Jess crashes a funeral, hoping to delete a “sext” she recently sent to the deceased. Then, Schmidt’s mom, Louise arrives in town for a visit to demand he write thank-you notes for his bar mitzvah gifts, and Winston is desperate to be off-duty friends with his police partner, Aly.