Hot Roads: The World's Most Dangerous Roads The Road To Death In The Andes
S2, E1: The Carretera de la Muerte - the road to death - is one of the most dangerous roads in the world; trucker Omar and his co-driver Jaime head on their trip across the Andes, encountering cyclists, mountain bikers, and coca-farmers on the way.