The Big Bang Theory The Santa Simulation
S6, E11: Sheldon unwillingly revisits some Christmas memories during a lively game of Dungeons and Dragons, while Penny, Bernadette and Amy try to find the perfect girl for Raj when he joins the girls for ladies night.