The Savior
S6, E1: The heroes set out to stop Hyde; Emma experiences a mysterious side effect; refugees from the Land of Untold Stories come to Storybrooke; Regina and Zelena become roommates; Rumple enlists a stranger to help free Belle from the sleeping curse.