The Skywalker Incursion
S8, E19: When Leonard and Sheldon are invited to speak at UC Berkeley, they take a detour to try to sneak on to George Lucas's Skywalker Ranch to meet one of their idols. Back in Pasadena, Howard and Bernadette battle over the fate of his Dr. Who Tardis, while Raj and Amy offer to settle the dispute with a game of ping pong.