The Stretch Run
S1, E4: With the playoffs just around the corner, Zach Bogosian and Zach Hyman sustain injuries, Nick Foligno joins the team, and Matthews chases the NHL's goal-scoring title; the secret club in the Maple Leafs locker room is revealed.