Chicago Fire The Strongest Among Us
S6, E20: After saving a girl from a car accident, Boden and Severide receive a surprise package; Brett struggles to keep quiet about Cruz reacquainting with his now-married high school sweetheart; a crisis brings Bria back into Dawson's life.