The Survivor in the Soap
S8, E18: The Jeffersonian team investigates the death of Symchay Conteh, a young man whose remains were found in a barrel at a hazardous waste disposal facility. They discover that the victim was an immigrant from Sierra Leone working numerous part-time jobs in order to make ends meet Meanwhile, as the team gets deeper into the investigation, Cam and Arastoo (guest star Pej Vahdat) find it even more difficult to keep their relationship a secret and Brennan and Booth try to decide on a vacation destination.