Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty The Swan
S1, E1: In 1979, businessman Jerry Buss stakes his fortune on the purchase of the NBA's lackluster Los Angeles Lakers; the team's coach, Jerry West, bristles at the prospect of drafting college phenom Earvin Johnson, who has been given the moniker "Magic."