The O.C. The Swells
S3, E6: Taylor (recurring guest star AUTUMN REESER) ruins Seth's night when she throws a Harbor School event that keeps Summer at a distance. Marissa's new friendships at public school worry Summer, and she enlists Ryan's help. Meanwhile, Sandy works on a plan for the Newport Group and forms a new partnership. And Charlotte (recurring guest star JERI RYAN) convinces Julie and Kirsten to edge back into Newport society.