The Big Bang Theory The Table Polarization
S7, E16: When Leonard buys a dining room table, it causes Sheldon to reevaluate the changes in his life. Meanwhile, Wolowitz is offered a chance to go back to space and Bernadette struggles with whether or not to encourage him.