The Takanashi Sisters Are Undeniable
S1, E6: Keeping his promise to Himari, Tetsuo visits the Takanashi household to talk to the sisters' parents. Though the twin sisters' names differ by only one letter, Hikari is a vampire, while Himari is an ordinary human.