Ř3, D1: Brian hledá smysl života a rozhodne se věnovat svůj čas pomoci druhým. Díky svému čichu se nechá zaměstnat u místního policejního oddělení a stane se nejlepším psem - dokud ho jeho nos nedostane do problémů.