Bones The Tiger in the Tale
S8, E4: The Jeffersonian team investigates the death of Jared Drew, an animal expo employee, and in the course of their investigation into his death, they enter the world of illegal animal trafficking. Meanwhile, Brennan thinks she would make an excellent presidential candidate, and Sweets and Daisy take on a big change in their relationship.