The Two Finger Rule
Ř6, D19: Chelsea najde Charliemu v telefonu nahé fotky cizí ženy, a tak se Charlie s Alanem, Herbem a jeho sousedem (MICHAEL CLARKE DUNCAN) vydá na večírek plný sexuáních vzpomínek podpořených alkoholem.