Chicago Fire The Unrivaled Standard
S6, E21: Lt. Severide is shocked when Rene Royce resurfaces; Casey comes up with a plan to help Chief Boden in his latest pursuit; Kidd regrets a decision she made regarding Severide; Herrmann clashes with Lt. Colannino over their son's basketball team.