The Americans The Walk In
S2, E3: Philip and Elizabeth complete their next mission – but not without complications – and Philip's fears about Elizabeth's readiness for action deepen. Stan tracks the KGB walk-in which leads to much praise at work and a deepening of his attachment to, and dependence on, Nina. Meanwhile, Paige snoops into her mother’s family background and Oleg begins to scrutinize Nina’s secret operation.