Ř1, D20: Anna-Kat řekne svým rodičům, že si přeje, aby k narozeninám směla jít sama tři bloky do knihovny. Mezitím si Greg jen těžko zvyká na to, že Taylor má přítele, a Katie je naštvaná, že Oliverův kamarád ze zvlášť zazobané rodiny Cooper Bradford tráví každou chvíli u Ottových.