Dva a půl chlapa The War Against Gingivitis
Ř9, D18: V domě v Malibu se vše vyostří, když se ukáže Waldenův dávno bývalý obchodní partner Billy (hostuje PATTON OSWALT) a chce zakopat válečnou sekeru pomocí plánu, jak vydělat peníze.