The Watcher on the Water
S1, E2: Gus and Elton are sent to fix the broadband connection at The Portland Beacon, a horror-themed hotel; Elton is fearful of another spooky experience, but Gus assures him that all they'll find in Portland is a bunch of daft horror gimmicks.