Ř1, D2: V Colony House se Tabitha a Julie vyrovnávají s novou děsivou realitou. V lese se Jim, Boyd a Kristi snaží ošetřit Ethanova zranění. Když se mezi obyvateli objeví nová hrozba, dojde k nečekané tragédii.