The Winds of Change Are Starting to Blow
S8, E20: Maggie clashes with Charles on a patient who’s distrustful of hospitals. Crockett and Will fight against Med’s new policies to save their cancer patient. Hannah and Archer pull surprising things out of their unsuspecting patients.