Ř4, D6: Hledání Sheehana nabírá na obrátkách a tlak k vyřešení Eliasovy vraždy sílí. Tým čeká na balistiku, která má potvrdit jeho podezření. Edgar a Bosch se v San Gabriel Valley věnují „neoficiálnímu projektu“. Billetsová a detektivové Bedna a Sud zasahují u podezřelé srážky cyklisty vozidlem, které následně z místa činu ujelo.