Bones The Woman in White
S9, E6: The Jeffersonian team investigates the murder of Nancy Handelman, whose body was discovered at the time of Brennan and Booth’s wedding rehearsal. When the case becomes more serious than the team anticipated, Cam and Angela do everything in their power to keep the details of the investigation from Brennan in order to ensure that she will stay focused on her big day. Tensions run high when unfortunate events occur to stall the wedding temporarily, and Max comes to town with a suspicious duffle bag full of money.