Shameless There's the Rub
S4, E5: Fiona's series of bad decisions involving Robbie finally boil over when he alerts Mike of their affair – leaving Fiona horrified and in employment limbo. Frank and Sammi continue their pursuit of curing his liver trouble, while also catching up on the father-daughter time that Sammi's always craved.