Thirty-eight, Sixty-two, Thirty-eight
Ř12, D4: Vše nasvědčuje tomu, že se Alan a Walden konečně dočkají svého dítěte. Paní z adopční agentury jim dokonce jen tak mimochodem sdělí, že už je dítě pro ně vybrané. Matka dítěte, Kathy, se s nimi chce setkat a oba se musí snažit udělat co nejlepší dojem.