9-1-1 This Life We Choose
S2, E18: The 118 responds to calls from a stunt driver caught in a hairy situation, a teenage social influencer who is bugging out and the city is on high alert after two mail bombs go off. Meanwhile, Eddie’s family comes to town and Buck faces a life or death situation.