Those Who've Come Together
S1, E3: Derrida stops by Nathan's old house, where he runs into Mage's best friend Yuri, who is now a young woman. Yuri devastates Derrida by informing him that Mage is dead, but his grief is cut short when they're attacked by a woman in black.