Three's a Crowd
S1, E8: Carrie discovers not only that Mr. Big was married before, but that he and his ex participated in a threesome. Meanwhile, Charlotte's boyfriend wants to add another woman to their relationship, and Miranda feels left out. Samantha finds that she has unwittingly become too involved with a married couple.