Glee Throwdown
S1, E7: To cause dissention among the Glee Club members, Sue forces the students to compete against each other, but the real showdown happens when she and Will get called into the principal's office. Meanwhile, the Glee kids rally to support Quinn after some shocking news is revealed. Musical performances include "Hate on Me", "No Air", "You Keep Me Hangin' On" and "Keep Holding On".