Tight Squeeze / Julieta's Monster
S1, E3: Tight Squeeze: Squeeze is glum about being the smallest tool until her size saves the day. Julieta's Monster: A neighbor needs a light installed in his granddaughter's closet because she's scared of the dark and is convinced there's a monster inside.