To Save Us All from Satan's Power
S3, E10: A somnolent visit with the ghosts of Christmas past lands Tony back on Melfi's couch. With the annual pork-store holiday party approaching, Bacala reluctantly agrees to don the Santa suit that Pussy used to wear. Tony and Furio have a holiday surprise in store for the Russian who roughed up Janice.