Santiago of the Seas To the Lighthouse; The Golden Giant
S1, E3: After a storm blows out the lighthouse's light, Santi and his crew rush to guide Mami and Abuelo back from the sea; Santi must try to find a way to save the day after Enrique awakens a giant.