Pete the Cat Too Cool for School & Pete at the Beach
S1, E1: Pete needs to decide on an outfit for picture day, which leads him to seek fashion advice from friends; Pete and his family go on a trip to the beach so he can surf, but he is not immediately comfortable going in the water and needs brotherly help.