Touch Me I'm Going to Scream, Pt. 1
S6, E1: In the sixth season premiere, the girl of Lucas' dreams shows up at the airport. Nathan's comeback is halted by news that could change his career, and Dan's life is in limbo. Plus, Mouth and Millicent wrestle with leaving Tree Hill, and Brooke and Victoria's battle over Clothes over Bros comes to a surprising head.