Trio
S5, E10: As graduation approaches, Tina, Blaine and Sam band together to hold a senior “lock-in” at school, hoping to savor their last chance at hanging out together. But their plans are thwarted when Becky joins unexpectedly. Meanwhile, in New York, Elliot is stuck in the middle between Rachel and Santana’s feud.Musical performances include "Jumpin' Jumpin'", "Barracuda", "Don't You (Forget About Me)", "Gloria", "Danny's Song", "The Happening", and “Hold On”.