Truth or Dare Girls
S3, E2: Hannah, Shoshanna and Adam take a road trip to reunite with Jessa, leaving Marnie feeling left out as she moves into her own place. On the trip, Hannah looks futilely for writing inspiration in order to meet her editor's deadline.