Ř1, D1: V tomto díle archeologové odhalí tajemství nejslavnějšího egyptského faraona Tutanchamona, včetně dlouho ztracené schránky s poklady z jeho hrobky. Nové technologie odhalují, proč místo odpočinku tohoto krále zůstalo po tisíce let skryto před vykradači hrobek, a my se připojíme k týmu, který má za úkol převézt Tutanchamonovy neocenitelné poklady na jedinečnou cestu pouští. Tým archeologů učiní životní objev, když otevře hrobku starou 4000 let.