Ř3, D6: Jonathana si najme přítelkyně z vysoké školy, aby ochránil její svatební šperky, a připomene mu jejich předmanželskou smlouvu. Ray se nastěhuje k Georgovi. George varuje Josephine, aby si k němu nevytvářela příliš silné pouto.