Uh...Oo...Aw
S3, E2: Saul attempts to track down those responsible for the Langley attack, recruiting an unlikely expert to follow the money trail. Quinn, troubled by the collateral damage from a recent mission, tries to take matters into his own hands. An embattled Carrie learns who is really on her side and the Brody family turns to therapy to mend their broken household.