S4, E6: When a female military officer (Amanda Peet) accuses a civilian contractor of attempting to rape her in Afghanistan, Alicia tries to prove that he is not protected by a law prohibiting servicemen from suing the military. Meanwhile, a surprising new obstacle appears in Peter's quest for the governorship. Maura Tierney and Denis O'Hare return as guest stars, and Brian Dennehy guest stars as Opposing Counsel Bucky Stabler. Series Star Josh Charles makes his directorial debut.