Unbridled
S4, E23: It is a rough time for all of the Liars as Spencer is reeling about the memories from her "lost summer," Aria is still nursing a broken heart, Emily struggles to deal with Paige's (recurring guest star LINDSEY SHAW) betrayal and Hanna unsuccessfully attempts to wade back into the dating pool. But as each girl tries to deal with her individual issues, they must focus their attention on their suspicions surrounding Mrs. DiLaurentis (recurring guest star ANDREA PARKER). Assuming that Mrs. D knows more about Ali and the night she went missing, the girls decide to help out at her charity bridal fashion show to gain access to the DiLaurentis house to search for answers. Meanwhile, Ella (recurring guest star HOLLY MARIE COMBS) and Jason (recurring guest star DREW VAN ACKER) return to Rosewood, each with something to hide.