Prison Break Under & Out
S3, E11: Heavy rains force Michael to move up the escape timetable; another inmate joins in on the escape; T-Bag and Lechero form an alliance, while Bellick hopes to form one with Mahone; Lincoln and Sucre help bring down the lights on Sona.