Ř5, D17: Angel, Gunn a Spike zachraňují Lindseyho z dimenze na předměstí pekla. Lorne a Eve jsou pronásledováni zástupcem starších partnerů firmy. Wesley utěšuje Illyrii, které nový svět leze krkem.