Unintended Consequences
S2, E4: Maggie tries to convince Rebecca she's fine following her shattering trip to Africa with Gary. An Occupy Wall Street protester with a Black Op lead refuses to cooperate with Neal and Jerry after an on-air interview with Will goes poorly. Jim lands Hallie a one-on-one but gets heat from Mac as a result.