Unmasked
Ř7, D8: Felicity si stojí za svým nedávným rozhodnutím ohledně své rodiny. Diggle a Lyla (pravidelná hostující hvězda AUDREY MARIE ANDERSON) mezitím pokračují v zkoumání Danteho obrazu, který našel Curtis.