S3, E4: Amidst as much fanfare as Deadwood can muster, Alma opens Deadwood's first bank. Cochran ministers to Tolliver, but it's unclear now who's sicker. Hostetler and Fields return to Deadwood, looking to settle scores and move on. Captain Turner throws down a gauntlet to Dority, who hesitates to pick it up. Looking for credibility in his campaign for sheriff, Harry is persuaded by Nuttall to start a fire-wagon-rental business. Con Stapleton seeks out the company of Claudia, one of Langrishe's actresses, to scratch a very old itch. Hearst has a stand-up sit-down with Swearengen and Tolliver to explore long-term business allegiances. Following Utter's counsel, Stubbs counters Langrishe's offer to buy the Chez Ami. Looking to avoid all hell breaking loose, Bullock brokers a deal with Hostetler and Steve the Drunk for the livery. Swearengen chooses Adams to be his deputy in dealing with Hearst, to Dority's temporary dismay.