S1, E5: Ryan gives his unique take on the animals who use gross-out tactics to achieve their goals, from defending their home to finding a mate and winning at the game of life. His cast includes manatees that use flatulence to control their buoyancy and cave-dwelling fungus gnats that create beautiful, illuminated fly traps from the mucus lit by their bioluminescent butts.