S1, E4: When Sabrina visits Jimmy at home for the first time, she comes across a photo album that makes Jimmy realize he doesn’t have any family photos that include Hope. Although past family photo shoots have been filled with chaos and stress, Jimmy decides to organize a family photo shoot.